Thuiswerken met Avaya

Welkom op de pagina voor de medewerkers van Stichting Philadelphia Zorg (SPZ).
Via deze pagina gaan we alle informatie geven over het thuiswerken met de nieuwe Avaya J179 telefoons.

Met behulp van een aantal videos, leggen we je een aantal dingen uit:

Introductie

Welke apparatuur heb je gekregen?

Naar de video
Toestel assembleren

Pak alle apparatuur uit en sluit alle kabels en beugels aan.

Naar de video
Toestel verbinden via een kabel

Hoe verbind je het toestel met je thuis netwerk via een UTP kabel?

Naar de video
Toestel verbinden via Wifi

Hoe verbind je het toestel met je thuis netwerk via wifi?

Ga je werken via wifi, dan is het goed om alvast de naam van je wifi netwerk te achterhalen (de zogenaamde SSID) en natuurlijk het wifi wachtwoord.

Naar de video

Heb je nog vragen? Neem dan tijdens kantooruren contact met ons op via 035-6991509.

Verkorte handleiding
​Avaya J169 / J179


Naar de handleiding

Aan de slag met de Avaya Workplace app

De Avaya Workplace App installeren

Hieronder vind je een video waarin we je vertellen hoe je de Avaya Workplace app kunt installeren.

Zorg ervoor dat je de juiste gegevens, zoals je toestelnummer bij de hand hebt voordat je hiermee aan de slag gaat.

Telefonie Rapportages

De telefonie rapportages worden vanaf nu niet meer via email verstuurd. Je kunt nu als gebruiker inloggen in TES, het rapportage systeem dat hiervoor is ingericht.


Het rapportage systeem werkt op basis van Microsoft Power BI. 

Om in te kunnen loggen op de portal, delen wij een specifiek URL met hieraan gekoppeld een gebruikersnaam en wachtwoord.


De rapportages worden iedere nacht bijgewerkt.

Bellen en internetten tegelijk op je telefoon


Met de SIM-kaart die je hebt gekregen kun je bellen en internetten tegelijkertijd met de meeste toestellen.

Het is daarvoor wel belangrijk dat je aan onderstaande voorwaarden voldoet:


- Je toestel heeft de laatste nieuwe softwareversie, ongeacht het model telefoon dat je hebt.

- In het menu staat VoLTE aan.

Deze optie zit bij verschillende toestellen op een andere plek en je kunt het alleen aanzetten als je niet aan het bellen bent.


VoLTE op iPhone:

Voor iPhones zit deze in de instellingen - mobiel netwerk - opties mobiele data - gesprekken en data.

In de de screenshot links zie je de optie zoals deze op een iPhone weergegeven wordt.


VoLTE op Android:

Voor Android toestellen zoals een Samsung ga je naar Instellingen - Netwerk en Internet (of Verbindingen) - Mobiele Netwerken/Mobiele data - Netwerkvoorkeuren.


Mocht je er echt niet uitkomen, dan kun je contact opnemen met DenCom. Hou dan wel je type telefoon bij de hand.