AVAYA support en beheer
Ervaring in beheer van Avaya IP Office
Met Avaya IP Office heb je een hele goede telefooncentrale is huis. Ben je op zoek naar een Avaya partner die deze centrale voor je kan beheren (op locatie en op afstand), dan ben je bij DenCom aan het juiste adres. Met meer dan 15 jaar ervaring in het beheer van deze centrale kunnen we met zekerheid zeggen dat wij Avaya IP Office tot in detail kennen, zowel Cloud als On-Premise.
U kunt bij ons terecht voor IP Office 500, 500V2, Server Edition (Select) en Cloud (Containerized, Virtualized en PoweredBy)
Avaya applicaties
De kracht van IP Office zit in het brede aanbod aan ondersteunende applicaties zoals Voicemail Pro, OneX Portal, Softconsole en diverse softphones zoals Communicator, IX Workplace en IP Office Web Client. Wij bieden hier volledige ondersteuning in.
Call Center
IP Office is een solide basis voor ieder call center. Met applicaties zoals TES wordt inzichtelijk wat er binnen het call center gebeurd. Je kunt bij ons terecht voor advies over inrichten en configureren van je IP Office in maar ook voor TES. Met onze eigen Business Intelligence experts helpen we je snel op weg.
IP Office licenties
Als Avaya partner hebben wij rechtstreeks toegang het licentie systeem PLDS. Hierin kunnen wij ook 24/7 licenties ophalen voor jouw IP Office.
Is jouw IP Office nog versie 10.1 of ouder? Profiteer je van de nieuwste mogelijkheden van versie 11 en upgrade je centrale. Wij helpen je hier graag bij. Het maakt niet uit welke versie (van 6 - 10.1) je gebruikt. Een update is altijd mogelijk en is vaak goedkoper dan je zou verwachten.