DenCom staat voor "Doordacht en Natuurlijk Communiceren". In 2003 richtte Arnoud de Niet het bedrijf op vanuit zijn passie voor techniek en de mogelijkheden die het biedt. Nog steeds is dit een van de belangrijkste pijlers van DenCom.

Bij ons werken engineers met veel liefde voor het vak. We houden van complexe problemen en ingewikkelde technologie. Daar vallen we onze klanten echter niet mee lastig. We zorgen ervoor dat onze oplossingen zo logisch in elkaar zitten, dat iedereen er makkelijk en prettig mee kan werken.


Van oudsher zijn wij expert op het gebied van zakelijke telefonie. De laatste jaren is de markt sterk veranderd en zijn Telefonie en ICT steeds meer verweven geraakt. Hierin zijn we meegegroeid zodat we inmiddels voor veel klanten de allround ICT-partner zijn.


DenCom kantoor servicedesk

Over DenCom

DenCom kantoor
Hoewel we meebewegen met alle ontwikkelingen, waaien we niet met alle winden mee! Daar zijn we te eigenwijs voor. Bovendien is het niet onze ambitie om de eerste, de snelste of de grootste te zijn. Ons doel is bedrijven te helpen met het maken van de juiste keuzes op het gebied van telefonie en ICT. Samen met onze klanten zoeken we naar de beste oplossing. Voor sommige bedrijven is dat een eigen telefooncentrale, voor andere een Cloud toepassing. Hoe je bedrijf er ook uitziet, we bieden een eigentijdse, toekomst vaste oplossing die precies aansluit op je wensen en behoeftes.

We houden van eerlijk en transparant zakendoen. We hebben veel kennis in huis, maar doen geen beloftes die we niet waar kunnen maken. Met onze no-nonsense mentaliteit weet je altijd waar je aan toe bent.


Klanten zijn voor ons veel meer dan zomaar een nummer. We werken met een ambitieus, vast team waar iedereen met zijn vragen terecht kan. Is er een storing, dan lossen we het op. Ook ‘s nachts of in het weekend staan we paraat. Onze klanten zijn afhankelijk van onze oplossingen dus die moeten gewoon werken!