Deze pagina is bijgewerkt op 29-11-2024

DenCom inflatiecorrectie 2025

We willen je graag op de hoogte brengen van de inflatiecorrectie die per 1 januari 2025 ingaat. Na grondig onderzoek van marktontwikkelingen, inflatieaanpassingen bij onze leveranciers en gegevens van het CBS en de Dienstenprijsindex (DPI), passen we deze correctie toe op onze producten en diensten. Dit is een belangrijke stap om de kwaliteit van onze diensten te blijven garanderen en te blijven investeren in innovatie en verbeteringen.

Managed Voice  (Gebruikers, Unlimited bundels en add-ons)3,5%
Voice Connect (Call Limits en Unlimited bundels)3,5%
Gesprekstarieven (nationaal en internationaal)3,5%
 Mobiele telefonie (Abonnementen, data-multisims, Add-ons)3,5%
 xDSL (ADSL, VDSL)3,5%
 Fiber Pro (KPN, Eurofiber, Odido en Ziggo)3,5%
 Fiber Basic (FTTH)3,5%
 Operator Connect (voor Microsoft Teams)3,5%
Avaya Standard0%
Avaya UC 0%
 DenCom Managed Services (lite, standard, all-in, serverbeheer, telefonie)
3,5%
 DenCom Security, Hosting en Cloud Management3,5%

Wat mag je van ons verwachten voor en na deze inflatiecorrectie?

Deze inflatiecorrectie is de eerlijke waarheid. We zullen er alles aan doen om je zo goed mogelijk te informeren rondom de aanpassingen. 


Natuurlijk mag je nu, en in 2025, de vertrouwde persoonlijke touch en de service die we bieden blijven verwachten. 


Daarnaast zijn we altijd proactief bezig met het verkennen van mogelijkheden om bestaande diensten, zoals Mobiel, Glasvezel en Avaya, aan te bieden op basis van de nieuwste en meest voordelige proposities. We hebben al voorbeelden gezien waarmee we klanten ondanks de correcties toch een beter voorstel hebben kunnen aanbieden,


Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met onze Servicedesk via service@dencom.nl of bellen met 035-6991500.