Deze pagina is bijgewerkt op 27-11-2025

DenCom inflatiecorrectie 2026

We willen je graag op de hoogte brengen van de aankomende inflatiecorrectie. Na zorgvuldige evaluatie van marktgegevens, inflatiecorrectie van onze leveranciers, gegevens van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) en de Dienstenprijsindex (DPI), hebben we besloten om per 1 januari 2026 onderstaande inflatiecorrectie door te voeren op de Nederlandse Enreach producten en diensten. Deze aanpassing is noodzakelijk om de kwaliteit van onze diensten te waarborgen en te kunnen blijven investeren in innovatie en verbetering.

Managed Voice  (Gebruikers, Unlimited bundels en add-ons)3,3%
Voice Connect (Call Limits en Unlimited bundels)3,3%
Gesprekstarieven (nationaal en internationaal)3,3%
 Mobiele telefonie (Abonnementen, data-multisims, Add-ons)3,3%
 xDSL (ADSL, VDSL)3,3%
 Fiber Pro (KPN, Eurofiber, Odido en Ziggo)3,3%
 Fiber Basic (FTTH)3,3%
 Operator Connect (voor Microsoft Teams)3,3%
Avaya Standard0%
Avaya UC 0%
 DenCom Managed Services (lite, standard, all-in, serverbeheer, telefonie)
3,3%
 DenCom Security, Hosting en Cloud Management3,3%

Wat mag je van ons verwachten voor en na deze inflatiecorrectie?

Deze inflatiecorrectie is de eerlijke waarheid. We zullen er alles aan doen om je zo goed mogelijk te informeren rondom de aanpassingen. 


Natuurlijk mag je nu, en in 2026, de vertrouwde persoonlijke touch en de service die we bieden blijven verwachten. 


Daarnaast zijn we altijd proactief bezig met het verkennen van mogelijkheden om bestaande diensten, zoals Mobiel, Glasvezel en Avaya, aan te bieden op basis van de nieuwste en meest voordelige proposities. We hebben al voorbeelden gezien waarmee we klanten ondanks de correcties toch een beter voorstel hebben kunnen aanbieden,


Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met onze Servicedesk via service@dencom.nl of bellen met 035-6991500.