Deze pagina is bijgewerkt op 29-11-2023

DenCom inflatiecorrectie 2024

Op dit moment stijgen overal de prijzen, van energie tot aan de boodschappen. Ook diverse leveranciers van DenCom hebben een inflatiecorrectie aangekondigd met ingang van 1 januari 2024. 


Helaas is dit van dusdanige aard dat wij genoodzaakt zijn ook een correctie in onze prijzen door te voeren. Zoals je van ons gewend bent doen we dit zo eerlijk, helder en duidelijk mogelijk wat begint met alles tijdig naar je communiceren, zodat je achteraf niet voor een verrassing komt te staan. 


Hieronder hebben we zo volledig mogelijk de correctie opgesomd.


Managed Voice  (Gebruikers, Unlimited bundels en add-ons)5,9%
Voice Connect (Call Limits en Unlimited bundels)5,9%
Gesprekstarieven (nationaal en internationaal)5,9%
 Mobiele telefonie (Abonnementen, data-multisims, Add-ons) 5,9%
 xDSL (ADSL, VDSL)5,9%
 Fiber Pro (KPN, Eurofiber, Odido en Ziggo)5,9%
 Fiber Basic (FTTH) 5.9%
 Operator Connect (voor Microsoft Teams)5.9%
Avaya Standard0%
Avaya UC 0%
 DenCom Managed Services (lite, standard, all-in, serverbeheer, telefonie)
5%
 DenCom Security, Hosting en Cloud Management5%

Op dit moment druppelen er vanuit verschillende leveranciers en serviceproviders nog correctiemeldingen binnen. Vanzelfsprekend vullen we dit overzicht aan met de meest recente informatie die we hebben. 

Wat mag je van ons verwachten voor en na deze inflatiecorrectie?

Deze inflatiecorrectie is de eerlijke waarheid. We zullen er alles aan doen om je zo goed mogelijk te informeren rondom de aanpassingen. 


Natuurlijk mag je nu, en in 2024, de vertrouwde persoonlijke touch en de service die we bieden blijven verwachten. 


Daarnaast zijn we proactief bezig met het verkennen van mogelijkheden om bestaande diensten, zoals Mobiel, Glasvezel en Avaya, aan te bieden op basis van de nieuwste en meest voordelige proposities. We hebben al voorbeelden gezien waarmee we klanten ondanks de correcties toch een beter voorstel hebben kunnen aanbieden,


Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met onze Servicedesk via service@dencom.nl of bellen met 035-6991500.