Nieuwe ronde, nieuwe kansen

16-02-2022 16:40:20 Door Theo

Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Waar we 2021 afsloten met de woorden dat het een roerig jaar was, hadden we wel al goede voornemens in ons hoofd. Een nieuwe ronde vol nieuwe kansen kun je zeggen. 2022 brengt namelijk meteen flink wat vernieuwing met zich mee, waardoor je nog meer in control kunt zijn van je telefonie.


Als je control zegt, dan zeg je Business Intelligence. En als je Business Intelligence zegt, dan zeg je TES. Dit is namelijk in 2022 nog meer dé BI-oplossing voor iedereen met een Avaya Centrale. TES 2.0 is namelijk uitgerold en zorgt ervoor dat niet alleen de snelheid van de BI-oplossing gestegen is, maar dat ook het functiepakket flink uitgebreid is. De keuzevrijheid die wij hoog in het vaandel hebben is ook bij deze oplossing van toepassing.



TES 2.0 biedt namelijk tal van rapportagemogelijkheden rondom telefonie. Je kunt onder andere de ontvangen gesprekken, beschikbare medewerkers en de gemiddelde wachttijd in kaart brengen en dat is slechts het topje van de ijsberg. 


Wist je trouwens dat TES geschikt is voor iedereen met een Avaya centrale en niet alleen voor grote bedrijven? Controle hebben over je telefonie was nog nooit zo makkelijk!

Voor meer informatie over TES 2.0 kun je natuurlijk op de website tesintouch.com terecht.

Geef hackers geen open achterdeur!

Voor bedrijven was het afgelopen jaren aanpassen. Medewerkers gingen thuiswerken en hackers werden ineens actiever dan ooit. Het is niet meer weg te denken dat iemand mogelijk op de loer ligt om een systeem te kapen met alle gevolgen van dien. Digitale veiligheid is daarom een ontzettend belangrijk onderwerp. En dit begint, zoals we in een eerder blog al meldden, met een up-to-date systeem, waarbij de achterdeur niet open staat voor digitaal gespuis.


Door een pc regelmatig van updates te voorzien, in combinatie met goede antivirus software zoals Bitdefender, en een firewall, blijft de achterdeur zo ver mogelijk gesloten voor indringers. Met een centraal systeem kunnen namelijk alle updates voor bijvoorbeeld Windows en derde partijen zoals Google Chrome makkelijk vanuit één plek uitgerold worden.


Wij bieden onze klanten bijvoorbeeld de mogelijkheid om basis updates te installeren terwijl je werkt. De updates worden gecontroleerd waar mogelijk en vervolgens naar alle medewerkers uitgerold. Als er een herstart nodig is, laten we je dit weten. Daarnaast voorzien we regelmatig in onderhoud waarbij systemen bijgewerkt worden met de laatste cybersecurity maatregelen.


Een belangrijke stap is het ook daadwerkelijk herstarten van je systeem, omdat sommige updates anders niet van kracht worden. Dat je niet altijd tijd hebt hiervoor, is logisch. Daarom geven we je ook op dit gebied keuzevrijheid met als kanttekening dat je uiteindelijk je systeem écht moet herstarten. Waar mogelijk is dit door ons ingesteld op het einde van de dag als je toch al naar huis gaat. Zo verliezen we geen tijd en zijn we toch veilig.


Wil je hier meer over weten? Dat kan natuurlijk door te bellen met 035-6991500 of te mailen met service@dencom.nl.

Terug naar kantoor of hybride door?

Zoals we de afgelopen tijd gemerkt hebben, is het coronavirus nog lang niet weg. Hoewel de nieuwe variant wat milder lijkt te zijn en er al flink versoepeld is, hebben de afgelopen maanden er flink in gehakt.


Zo willen sommige bedrijven weer full-time op kantoor werken, maar andere bedrijven omarmen een hybride werkplek. Of je medewerkers nou op kantoor zitten of niet, hoeft tegenwoordig niets meer uit te maken. Met onze Avaya telefonie oplossingen heb jij de volledige vrijheid hoe je medewerkers elke dag bereikbaar zijn. Of dat nou op een mobiele telefoon, een vast toestel of via een app op een computer is. Dat noem je pas keuzevrijheid in bereikbaarheid!


Als je hier meer over wil weten kun je natuurlijk altijd een mail sturen naar service@dencom.nl of bellen met onze servicedesk op 0356991500.

Ander nieuws: 

Uitfasering 3G-netwerk:

Het 3G-netwerk is met de komst van 5G niet meer van deze tijd. KPN weet dat ook en is voornemens om dit netwerk uit te faseren. Vanaf 1 april 2022 wordt begonnen met het afschaffen van dit netwerk. Waar als eerste de stekker uit het 3G-netwerk gehaald wordt, zal KPN later communiceren.

Theo