Maak kennis met Arnoud de Niet!
Rol binnen DenCom: Eigenaar/Directeur
Hoe ben je bij DenCom terecht gekomen?
Volgend jaar is het al weer 20 jaar geleden dat ik ben gestart met DenCom. Een hele korte periode vanuit huis maar al snel kon ik starten vanuit onze huidige locatie, de Promers Kazerne in Naarden Vesting. In die tijd zijn we langzaam doorgegroeid in het pand, maar ook hieraan zal na die 20 jaar een einde komen. Waar we naar toe gaan? Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar het zal zeker een mooie, inspirerende omgeving gaan worden.
Hoe zorg jij voor de juiste sfeer en beleving bij de klant?
Dat is iedere dag weer een uitdaging. Als je groeit qua aantal klanten, wordt het steeds moeilijker om iedereen die persoonlijke aandacht te blijven geven. Natuurlijk probeer je dat via alle hedendaagse oplossingen, maar er gaat natuurlijk niets boven persoonlijk contact. Het werven van nieuwe collega's heeft ook zeker als doel om iedere klant, klein en groot, wel dat stukje extra aandacht te kunnen blijven geven. Natuurlijk kan ik dat niet alleen maar doen we dat iedere dag met elkaar. En nee, dat lukt niet altijd en dat is jammer. Maar, we zijn continue op zoek naar nieuwe collega's die ons hierbij gaan helpen.
Waar krijg je energie van in je werk?
Ons werk gaat in hoge mate over communicatie. Al lang niet meer alleen die vaste of mobiele telefoon, maar juist het complete plaatje om een medewerker in staat te stellen zijn/haar werk anytime, anyplace en anywhere te kunnen doen. Het is ook echt wel imposant om te zien wat Corona teweeg heeft gebracht op dat gebied. Waar ik heel blij van word is klanten meenemen in die nieuwe wereld van mogelijkheden. De techniek is er, maar wat heb jij nodig? Hoe passen we techniek slim toe om jou je werk leuker en beter te laten doen? En dan zijn er ook zeker ontwikkelingen die klanten niet of nauwelijks van ons kennen. Persoonlijk werk ik al meer dan 20 jaar in de wondere wereld van taxi's. De coronatijd heeft mij aan het denken gezet: op welke wijze kunnen we zoiets simpels als een taxi bestellen nog eenvoudiger maken, zonder weer de zoveelste app te ontwikkelen? Het resultaat heet Taxibooker.nl. We combineren de modernste technieken van cloud, artificial intelligence, bot en WhatsApp in één oplossing. Bestel gewoon je taxi met de app die iedereen toch al heeft: WhatsApp.
Waar ben je trots op en wat wil je nog bereiken?
Ik ben trots op de vele klanten die wij mogen bedienen. Samen met ons team is dit absoluut iets om trots op te zijn. We staan daar wel eens te weinig bij stil door de waan van de dag. Wat zeker hoog op de zakelijke bucketlist staat is het verder uitbouwen van Taxibooker, een initiatief dat inmiddels al veel Europese interesse heeft gewekt. Maar vooral ook onze klanten die persoonlijke aandacht proberen te blijven geven en iedereen mee te nemen in die uitdagende wereld van technologie. DenCom staat voor Doordacht en natuurlijk Communiceren, iets wat ook in deze tijd voorop blijft staan.
Taxibooker - Dé manier om eenvoudig een taxi te bestellen!
Als DenCom zijn we al ruim 20 jaar intensief betrokken in de wereld van taxi's. We hebben in die tijd vele ontwikkelingen gezien die uiteindelijk allemaal terug te brengen zijn naar iets heel simpels: hoe zorg je ervoor dat iemand zo simpel mogelijk een taxi kan bestellen? In de coronaperiode hebben we als DenCom een concept ontwikkeld waarbij deze kerngedachte centraal stond. De oplossing leek bijna net zo simpel als de vraag: WhatsApp. Bestel je taxi met de app die je toch al hebt: WhatsApp. Zo is het concept ontstaan en inmiddels kunnen we zeggen dat we in september al 150.000 WhatsApp kilometers gaan bereiken en hiervoor ruim 25.000 ritopdrachten zijn ontvangen en verwerkt.
Taxibooker is eigenlijk die virtuele medewerker die eenvoudige opdrachten kan verwerken. We gebruiken hier zeer gave bot technologie voor die iedere klant zo snel mogelijk helpt om de taxi te bestellen. Zeker in deze tijd is zo'n extra medewerker ideaal. Nooit pauze, 24/7 beschikbaar en spreekt meerdere talen. Wat we ook erg belangrijk vinden, is dat de oplossing geen houtje/touwtje oplossing is. Gehost in Europese Google datacenters, met inderdaad een diepgaande integratie met Google, zorgt ervoor dat onze oplossing ontzetten schaalbaar is en heel betrouwbaar (0% downtime sinds de start).
Wat we ook geleerd hebben, is dat je met slimme technieken zoals 'Call Deflection' bellers heel simpel meeneemt naar het bestelproces via WhatsApp. Eigenlijk kun je dat wel in iedere moderne telefooncentrale realiseren. Hiermee zorg je ervoor dat iedereen met een mobiele telefoon (ook internationaal) de optie hoort om te bestellen via WhatsApp. Ook klanten die al in een telefonische wachtrij staan, kun je deze optie bieden zodat je uiteindelijk de klant beter en sneller bedient. Maar denk ook aan QR-codes. Je kunt voor cafés, restaurants hotels etc. een gepersonaliseerde QR-code beschikbaar stellen zodat die gasten zelf de taxi kunnen bestellen (ook reserveren is uiteraard mogelijk). Ideaal voor de klant, maar ook voor de horeca.
Microsoft gaat Office updaten bij een vergrendelde computer
Microsoft gaat Office updaten bij een vergrendelde computer
Vanaf 12 september heeft Microsoft een nieuwe functie geïntroduceerd voor Office 365 gebruikers. Deze functie heet ‘Update Under Lock’ en zal automatisch updates doorvoeren wanneer een computer vergrendeld is. Het gaat hierbij alleen om Office 365 updates, waarbij Microsoft vanzelf alle openstaande applicaties zoals Word, Excel en Outlook, afsluit. Het kan dus voorkomen dat je tijdens je pauze je computer vergrendelt en dat apps bij terugkomst afgesloten zijn.
Microsoft benadrukt dat dit geen impact zal hebben op niet-opgeslagen bestanden. Zodra er bestanden openstaan die niet opgeslagen zijn, zal Microsoft de update niet doorvoeren. Updates worden in die gevallen pas uitgevoerd zodra de applicatie afgesloten is.
Om updates zo snel mogelijk uit te voeren en daarbij het verlies van data te voorkomen, adviseren wij ondanks deze geruststelling vanuit Microsoft iedereen om bestanden regelmatig op te slaan.