DenCom Blog november 2022 - Maak kennis met Sander

16-11-2022 16:17:55 Door Theo

Maak kennis met Sander van der Veen

Leeftijd: 34 jaar


Rol binnen DenCom: Operational Manager


Hoe ben je bij DenCom terecht gekomen?
DenCom was al meerdere jaren verantwoordelijk voor de telefonie bij mijn vorige werkgever. Mijn toenmalige collega's vertrokken of gingen met pensioen (dit neem ik vooralsnog niet persoonlijk 😉 ), dus kwam ik er vrij jong alleen voor te staan op ICT-gebied.

Het gevolg was dat we steeds meer de samenwerking opzochten met DenCom als totaalleverancier van al onze ICT-gerelateerde zaken. 

In korte tijd hadden we een dusdanig goede relatie opgebouwd dat ik eind 2012 de overstap heb gemaakt naar DenCom om deze oud-werkgever (nu klant) en meer klanten te voorzien van de beste technische oplossingen. Inmiddels ruim 10 jaar verder, ben ik er nog steeds.

Hoe zorg jij voor de juiste sfeer en beleving bij de klant? 
Ik maak onderdeel uit van een team van specialisten, elk met een enorme toewijding en vakinhoudelijke discipline. De balans in dit team, zowel werkinhoudelijk als sociaal, maakt dat de klant een toegankelijke ICT-leverancier in ons heeft.

We streven naar duurzame partnerships met onze klanten in goede en in minder goede tijden. Een belangrijk onderdeel daarvan is vertrouwen en transparantie, met de mens en techniek centraal. Wat goed is voor ons, moet goed zijn voor de klant, wat goed is voor de klant, is niet per sé voor ons de beste commerciële oplossing. Samen willen we altijd de oplossing vinden die het best bij de klant past. 

Soms is de technische oplossing op papier nog zo mooi en vooruitstrevend, uiteindelijk moet er door de klant mee gewerkt kunnen (en willen!) worden. Ik zie het als onze missie om onze oplossingen begrijpelijk en logisch toe te passen, elke dag weer!

Waar krijg je energie van in je werk?

Ik heb binnen DenCom mooie stappen mogen maken, van techneut tot operationeel manager. Ik vind het fijn om te inspireren, toekomstgericht te handelen maar bovenal vind ik het plezierig om met ons team de uitdagingen waarvan ik vandaag nog niet weet of en wat ze morgen zijn, met vertrouwen aan te vliegen en daarmee onze klanten te bieden waar ze recht op hebben.


Waar ben je trots op en wat wil je nog bereiken?

Met onze chatbot-technologie, slaan we de brug tussen onze core business;  communicatie en IT in de breedste zin. Ik zie een leuke uitdaging om deze twee vlakken dichter bij elkaar te brengen en nog meer mensen te inspireren hier eens over van gedachten te wisselen. Ik ben derhalve trots op onze Taxibooker ontwikkeling, die we als team in de breedste zin hebben neergezet. Hiermee hebben we onze jarenlange taxi ervaring en kennis van bot-technologie samen tot een prachtige logische oplossing weten te brengen. Een taxi bestellen via het medium dat iedereen heeft; Whatsapp... en dat volledig geautomatiseerd. Logisch toch? 


Ons credo luidt; keuzevrijheid in bereikbaarheid. Vroeger had je het over fax en analoge lijnen, vandaag heb je het over bot-technologie en continuïteit omdat bereikbaarheid een primair onderdeel is van je bedrijfsvoering. Wij gaan met onze tijd mee, en staan altijd open voor nieuwe technische ontwikkelingen. Alles om ook in de toekomst, de keuzevrijheid te kunnen bieden, en de juiste partner voor onze klanten te zijn.


Wat doe je in je vrije tijd?

Mijn hobby is motorsport. Van motorcross tot motorrace. Je vind me op het TT circuit Assen bij evenementen, maar steek er ook graag de grens voor over, maar niks gaat boven het zelf rijden. Helaas is het weer er niet altijd naar in Nederland, in die gevallen vind je me in mijn garage, sleutelend aan mijn hobby; motoren!


Wist je dat?

DenCom nieuwe collega's zoekt? Ben of ken je iemand wie enthousiast wordt van de termen klantvriendelijkheid, IT en telefonie? En is dat iemand die op zijn tijd ook van gezelligheid houdt? Dan is dat wellicht iemand die ons team kan versterken! Kijk snel op de vacaturepagina!

Taxibooker

Taxibooker laat je wel heel makkelijk een taxi bestellen 

Niet alleen Sander en de rest van het team zijn enthousiast over Taxibooker. De dienst is een groot succes! Sinds de aftrap  van Taxibooker in februari 2022 zijn er zelfs al ruimt 34.000 opdrachten voorbij gekomen en het totaal aantal verreden kilometers stevent snel af op de 200.000. Wij zijn erg trots op deze resultaten, maar zitten natuurlijk niet stil.


We zijn achter de schermen dan ook druk bezig om de dienst nog makkelijker en aantrekkelijker te maken voor iedereen. Dat doen we bijvoorbeeld door de AI slimmer te maken en zo de focus te leggen op betere conversaties met de klanten die een taxi willen bestellen. Dit doen ze al erg eenvoudig door bijvoorbeeld een WhatsApp-bericht te sturen, via deze link of door een QR-code te scannen waarmee direct een gesprek gestart wordt en binnen no-time een taxi besteld is.



Wist je dat?

Taxibooker ook een Instagram pagina heeft?

Via die weg en via de website Taxibooker.nl ben je altijd up-to-date van de nieuwste ontwikkelingen van ons platform!

DenCom Servicedesk nu ook bereikbaar via WhatsApp

Het zijn veel ontwikkelingen die we op technisch vlak doormaken, maar ze hebben allemaal één ding met elkaar gemeen: het verzorgen van optimaal gemak bij onze klanten. in die laatste categorie valt de nieuwste ontwikkeling ook. De servicedesk van DenCom is namelijk niet meer alleen telefonisch of via een mail naar service@dencom.nl te bereiken, maar je kunt ons tegenwoordig ook een WhatsApp-bericht sturen!


Het principe blijft hetzelfde: als je een issue of een vraag hebt, dan kun je dat aan ons laten weten via een van de bovenstaande manieren. Wij zullen dan een melding maken van je vraag en komen er zo snel mogelijk bij je op terug. 


Voor vragen en issues is het nog altijd de makkelijkste manier om ons te bellen, zodat we eventuele extra vragen of stappen die doorlopen kunnen worden direct met je kunnen bespreken. Onze bereikbaarheid is wat dat betreft niet veranderd. WhatsApp maakt het alleen een stuk makkelijker om bijvoorbeeld even een foto van het issue door te sturen, zodat we direct alle informatie die we nodig hebben bij de hand hebben. 

Theo